יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

רביעיית לי קוניץ - פסטיבל הג'אז באילת 2014

אגדת ג'אז בת 87

רביעיית לי קוניץ - פסטיבל הג'אז באילת 2014
75 שנה של אילתורים.
צילום: jazzfoto.se
לאחר שני הביטולים שספג פסטיבל הג'אז בעקבות המצב הבטחוני, ישנם כמה מוזיקאים שהחליטו להרים את הכפפה ולהפוך לגיבורי היום, אחד מהם הוא לי קוניץ. מדובר באגדת ג'אז מהלכת בת 87, ובאחד מתשיעיית האמנים שהקליטה בשנות ה-40 את האלבום Birth of Cool, שנחשב עד ימים אלו כיצירת המופת הטובה ביותר של עולם הג'אז בכל הזמנים. קוניץ הוא מחלוצי הג'אז חופשי, ומאז ומתמיד התמקד באילתורים על הבמה עד שהפך למאסטר האילתורים הבלתי מעורער של הג'אז כיום. מאז שהחל חנגן על סקסופון בגיל 12 עבר דרך ארוכה, ואת כולה תוכלו לשמוע בין הצלילים בפסטיבל הג'אז 2014 באילת.

פרטים נוספים על רביעיית לי קוניץ

ז'אנר: ג'אז חופשי
שם באנגלית: Lee Konitz Quartet
עמוד פייסבוק: הפייסבוק של לי קוניץ
הרכב נגנים:
לי קוניץ - סקסופון
דן טפפר - פסנתר
ג'ורג' - שולר תופים
ג'רמי - סטרטון בס

סרטוני וידאו נבחרים של רביעיית לי קוניץ

סרטון דוגמא 1:
סרטון דוגמא 2:
סרטון דוגמא 3:
סרטון דוגמא 4:

הבאנר הרשמי של פסטיבל הג'אז באילת 2014
באנר הפסטיבל
באדיבות Red Sea Jazz

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה